GetmanCar

Getmanglobal, TOV

Цена в App Store: Бесплатно

GetmanCar

Getmanglobal, TOV

Цена в Play Market: Бесплатно

Заблокували аккаунт

Тут ми роздивляємося, чому ваш аккаунт може бути заблокованим та невже це все.

Ця публікація зроблена для того, щоб пояснити вам усю специфіку нашої роботи та зо значать сервісні повідомлення, які приходять Вам на пошту.

Якщо вам прийшло повідомлення про блокування аккаунту, що це може значити?

Ви щойно зареєструвались, не користувались послугами, а вас вже заблокували

Перевірте свою електронну пошту, у тому числі СПАМ, вам відправили запроси або інструкції, виконайте їх та запис буде повернена на модерацію та розблокована.

Частіше за все приходять такі помилки зі сторони нових користувачів:

  1. Не приклав або приклав документи у поганій якості
  2. Не приклав документи зовсім
  3. Не приклав якісь документи – наприклад, водійське
  4. Приклав фото з копій, а не з оригіналу та модерація не знає чи є у вас оригінал документу
  5. Якість фото дуже погана та при наближенні неможливо прочитати номер документу, дату видачі, термін дії документу
  6. Номер документу, його частина закрита або ви закрили лице, коли робили селфі з документом
  7. Документ дуже старий: не видно фото, зламане водійське, вирвана сторінка документу

Не вистачає стажу чи віку

Однією з причин блокування аккаунту може бути недостатній стаж та вік користувача. Якщо немає стажу 2-х років чи вік молодше 21 року – ми не можемо допустити вас до користування сервісом, це протирічить правилам сервісу та страхування.

Документи різних країн

Причиною блокування, до предоставлення документів, може бути і той випадок, якщо прикладені паспорт громадянина України чи свідоцтво о постійному проживанню та іноземне водійське посвідчення – якщо ви отримали документ про постійне проживання на території України, будь ласка отримайте українське водійське посвідчення (вимоги Конвенції ООН 1968 року по дорожній рух). Ви можете використовувати сервіс як резидент, якщо є українське водійське посвідчення або як іноземець. Оберіть варіант, що підходить для вас та ми розблокуємо ваш аккаунт.

Блокування з фінансових причин

Фінансові та інші причини блокування відбуваються, якщо у нас є достатня інформація про:

  1. Наявності у вас фінансових боргів та постійній неплатоспроможності
  2. Халатному та ненормальному відношенні до виконання обов’язків у будь-якому сервісі, закладі…
  3. Неоднократні порушення ПДД, грубі…

Питання та відповіді за темою:

Я все розумію, но якщо я не приклав водійське чи воно у поганій якості, навіщо блокувати мій аккаунт?

При модерації є тільки три статуса користувача:

  • Схвалення
  • Блокування
  • У черзі на модерацію

Якщо аккаунт «висить» у черзі на модерацію, у модерації активно тікає лічильник. Тому модератори повинні як найшвидше скоріше провести усі операції з вашим аккаунтом та схвалити вас. Дуже часто вони пишуть і навіть дзвонять користувачам, але документи не пересилаються, отже яккаунт не може знаходитися довше, ніж це допустимо, у стані «перевірки», значить він або схвалюється або блокується. Так як не вистачає документу, стажу або…, аккаунт блокується до моменту тримання документу… та поверненню його на модерацію, пізніше схвалення.

Чому я не можу прикласти документи?

Додаток та весь процес реєстрації зроблений так, що ви не можете внести зміни до облікового запису. Зроблено це з позиції безпеки та роботи сервісу. Щоб не було так, що реєструвався Петренко, а завершив поїздку користувач з тим же ID, але тепер він Іваненко чи змінив документи. Тому, таку операцію може виконати тільки Служба підтримки або модерація, у залежності від глибини запиту.

Моя дівчина, у котрої водійському посвідченню 12 років та вона жодного разу не використовувала машину може бути користувачем, а я, у котрого 1,5 року реального стажу, ні?

Абсолютно вірно. Іншого критерію, окрім фізичного указу стажу у документу про водіння поки що у немає у світі.

Моєму водійському посвідченню 1 рік, мені 19 років, але реальний стаж водіння у мене вже більше 5 років. Чому я не можу бути користувачем?

На жаль, ми можемо враховувати тільки офіційний стаж водіння.

Чи можна використовувати сервіс, якщо мені не вистачає двох місяців стажу чи віку?

Умови стажу та віку сурові, не молодше 21 року та стаж не менш ніж 2 роки.

Холд та його розмір втрачають сенс у використанні сервісу

Якщо у вас виставлена індивідуальна сума холду, у вас недостатній рейтинг. Почніть користуватися послугою, пізніше рейтинг буде підвищений, а холд зменшено.

Більш детально, що таке холд та для чого він потрібен, можна прочитати у статті.

Ви користувались послугами, але прийшло блокування аккаунту

Таке відбувається за кількома причинами:

  • У вас є фінансові борги перед сервісом або вони виникають систематично
  • Неоднократні порушення правил дорожнього руху, скарги на ваше користування автомобіля зі сторони інших користувачів та лиць. Навіть якщо ми не підвергали вас штрафам (а ми дуже рідко це робимо), ми завжди отримуємо інформацію про користування вами автомобілем. Ми знаємо майже все. Якщо ви небезпечний драйвер або на вас постійно приходять скарги, у залежності від характеру ваших дій ми запропонуємо інший варіант співробітництва або не зможемо продовжити співробітництво з вами.
  • У вас є борг та справа передана до суду
  • Є підозра про використання вашого аккаунту третіми лицями або зломі аккаунту

Що робити якщо акаунт заблокували

Напишіть лист на info@getmancar.com.ua – вам нададуть відповідь якомога швидше, але не більш ніж 72 години про причини блокування або як усунути.

Вас розблокують якомога швидше.

Лист просто може містити питання: Добрий день, підкажіть чому заблокували мій аккаунт?

Відправте лист тільки з прив’язаною до аккаунту пошти.

Залишились питання? Пишіть зараз: info@getmancar.com.ua

Якщо дана стаття була корисна для тебе, поділись інформацією про нас в соцмережах

Вас також можуть зацікавити наступні публікації: