Додаткове страхування та відповідальність при пошкодженні авто
Розберемось у питанні, що хвилює більшість користувачів при оренді каршерінгу: яка відповідальність у разі дорожньої пригоди і як уберегти себе від зайвих витрат?
Якщо під час оренди каршерінгового автомобіля ти став учасником дорожньо-транспортної пригоди, не панікуй та дотримуйся алгоритму дій при ДТП:
- залишайся на масці аварії;
- виклич та дочекайся поліції;
- повідом службу підтримки каршерінгу про аварію;
- пройди тест на алкоголь;
- отримай документи про оформлення ДТП;
- надай документи (або сфотографуй) представнику служби каршерінгу.
За умови дотримання зазначених вище пунктів, в залежності від вини водія та обраного ним страхування, страхова компанія відшкодовує заподіяні збитки.
Страхування у каршерінгу
Усі автомобілі каршерінгу Getmancar застраховані з франшизою. Франшиза – це сума, яка не компенсується страховою компанією. Стандартна франшиза складає 30 000 грн. Це означає, що у випадку пошкодження автомобіля під час користування сервісом максимальна відповідальність користувача дорівнює 30 000 грн (якщо сума пошкодження понад 70 тис. грн, тоді до відповідальності додається + 25% від суми, що перевищує 70 тис. грн).
Проте, якщо водій каршерінгу невинний у дорожній пригоді, аварію зафіксовано та визнано винним іншу особу, користувач не бере жодної фінансової участі.
Тож, сума збитків стягується, якщо користувач:
- Є винним у дорожній пригоді.
- Якщо винуватця не встановлено.
- Якщо винуватець втік з місця пригоди.
Додаткове страхування
У сервісі є додаткова функція зменшення відповідальності – додаткове страхування. Вона дозволяє зменшити відповідальність користувача до до 7 500 грн. Тобто, у разі дорожньої пригоди максимальна сума відшкодування значно зменшиться.
Як діє додаткове страхування?
Наприклад, під час користування сервісом було пошкоджено авто, сума збитків становить 3 000 грн. У такому разі користувач відшкодовує 3 000 грн як зі стандартною страховкою, так і з додатковою.
Якщо ж було більш суттєве пошкодження авто, і сума збитків становить 15 000 грн, користувач відшкодовує 15 000 грн зі стандартною страховкою і лише 7 500 грн з додатковою страховкою.
Якщо ж відбулася серйозна аварія, сума збитків становить 60 000 грн., то зі стандартною страховкою користувач відшкодовує 30 000 грн, у той час як з додатковою – лише 7 500 грн.
Тож, якщо ти надто переймаєшся через можливість пошкодити авто або потрапити в аварію, краще застерегти себе та придбати додаткове страхування.
Як отримати додаткове страхування?
Додаткове страхування, яке зменшить суму відповідальності до 7500 грн, можна застосовувати для кожної поїздки.
Для цього:
- Зайди у налаштування застосунку.
- Увімкни функцію «Страхування».
- Після підключення цієї функції перед кожним бронюванням авто тобі буде запропоновано придбати додаткову страховку.
- Якщо бажаєш підключити функцію додаткового страхування для поїздки – натисни «Підключити», на карточці з пропозицією. Хочеш залишити стандартне страхування – натисни «Ні, дякую».
Таким чином, ти можеш обирати додаткове страхування для кожної поїздки.
Скільки коштує додаткове страхування?
Вартість зменшення відповідальності залежить від обраного тарифного плану та класу автомобіля. На картці з пропозицією зменшити відповідальність вказана вартість для кожного автомобіля та тарифа.
Хвилинний тариф
У хвилинному тарифі оплата здійснюється тільки під час поїздки, час бронювання та очікування не тарифікується.
Годинний тариф
Вартість додаткового страхування в абонементі тарифікується погодинно.
Добовий тариф
Вартість вказується за добу, якщо ви орендували авто на кілька діб і обрали послугу зменшення відповідальності, тоді страховка буде придбана на всі дні оренди.
Оплата за додаткове страхування відбувається разом із сумою поїздки після завершення оренди авто.
У яких випадках дорожньої пригоди ні за що не сплачуєш?
Якщо так сталося, що ти потрапив у ДТП з вини іншого учасника руху, але діяв за правилами оформлення дорожньої пригоди: не залишив місця аварії, викликав та дочекався поліції, і вона встановила винуватця, а також визнала, що ти невинен та не знаходився у стані сп’яніння (алкогольного, наркотичного або під дією медичних препаратів) — у такому разі, навіть якщо ти не купував додаткове страхування, жодних збитків не несеш.
У яких випадках додаткове страхування припиняє дію?
Випадки, за яких додаткове страхування не діє:
- Якщо відсутня фіксація дорожньої пригоди в поліції (Якщо водій пошкодив авто і не викликав поліцію або не дочекався її, а поїхав далі).
- Якщо під час аварії водій знаходився у стані алкогольного чи наркотичного сп’яніння, або під дією медичних препаратів, а також, якщо відмовився від проходження тесту на сп’яніння.
- Якщо водій втік з місця аварії.
- Якщо був гідроудар – потрапляння води у двигун.
- У разі проколу або порізу шин.
- Якщо водій відмовився надати документи під час оформлення дорожньо-транспортної пригоди.
- Інші випадки, передбачені договором оферти.
В яких випадках можна не купувати додаткове страхування?
Якщо ти постійний користувач каршерінгу, і у тебе за плечима багато вдалих подорожей, а також якщо ти водій з великим досвідом, можливо, більш вдалим варіантом буде залишити стандартне страхування, і сплачувати лише у разі дорожньої пригоди.
Проте, щоб уберегти себе від незапланованих значних витрат та забезпечити спокій під час поїздок, радимо придбати додаткове страхування для кожної поїздки.
Будь відповідальним на дорогах та бережи себе!
Якщо залишились питання, напиши нам info@getmancar.com.ua