Тут ми роздивляємося, чому твій акаунт може бути заблокованим та невже це все.
Ця публікація зроблена для того, щоб пояснити тобі усю специфіку нашої роботи та що значать сервісні повідомлення, які приходять тобі на пошту.
Якщо тобі прийшло повідомлення про блокування акаунту, що це може значити?
Перевір свою електронну пошту, у тому числі СПАМ, тобі відправили запроси або інструкції, виконай їх та запис буде повернена на модерацію та розблокована.
Частіше за все приходять такі помилки зі сторони нових користувачів:
Однією з причин блокування акаунту може бути недостатній стаж та вік користувача. Якщо немає стажу 2-х років чи вік молодше 21 року – ми не можемо допустити тебе до користування сервісом, це протирічить правилам сервісу та страхування.
Причиною блокування, до предоставлення документів, може бути і той випадок, якщо прикладені паспорт громадянина України чи свідоцтво о постійному проживанню та іноземне водійське посвідчення – якщо ти отримав документ про постійне проживання на території України, будь ласка отримай українське водійське посвідчення (вимоги Конвенції ООН 1968 року по дорожній рух). Ти можете використовувати сервіс як резидент, якщо є українське водійське посвідчення або як іноземець. Оберіть варіант, що підходить для тебе та ми розблокуємо твій акаунт.
Фінансові та інші причини блокування відбуваються, якщо у нас є достатня інформація про:
Я все розумію, но якщо я не приклав водійське чи воно у поганій якості, навіщо блокувати мій аккаунт?
При модерації є тільки три статуса користувача:
Якщо акаунт «висить» у черзі на модерацію, у модерації активно тікає лічильник. Тому модератори повинні як найшвидше скоріше провести усі операції з твоїм акаунтом та схвалити тебе. Дуже часто вони пишуть і навіть дзвонять користувачам, але документи не пересилаються, отже акаунт не може знаходитися довше, ніж це допустимо, у стані «перевірки», значить він або схвалюється або блокується. Так як не вистачає документу, стажу або…, акаунт блокується до моменту тримання документу… та поверненню його на модерацію, пізніше схвалення.
Чому я не можу прикласти документи?
Додаток та весь процес реєстрації зроблений так, що ти не можеш внести зміни до облікового запису. Зроблено це з позиції безпеки та роботи сервісу. Щоб не було так, що реєструвався Петренко, а завершив поїздку користувач з тим же ID, але тепер він Іваненко чи змінив документи. Тому, таку операцію може виконати тільки Служба підтримки або модерація, у залежності від глибини запиту.
Моя дівчина, у котрої водійському посвідченню 12 років та вона жодного разу не використовувала машину може бути користувачем, а я, у котрого 1,5 року реального стажу, ні?
Абсолютно вірно. Іншого критерію, окрім фізичного указу стажу у документу про водіння поки що у немає у світі.
Моєму водійському посвідченню 1 рік, мені 19 років, але реальний стаж водіння у мене вже більше 5 років. Чому я не можу бути користувачем?
На жаль, ми можемо враховувати тільки офіційний стаж водіння.
Чи можна використовувати сервіс, якщо мені не вистачає двох місяців стажу чи віку?
Умови стажу та віку сурові, не молодше 21 року та стаж не менш ніж 2 роки.
Холд та його розмір втрачають сенс у використанні сервісу
Якщо у тебе виставлена індивідуальна сума холду, у тебе недостатній рейтинг. Почніть користуватися послугою, пізніше рейтинг буде підвищений, а холд зменшено.
Більш детально, що таке холд та для чого він потрібен, можна прочитати у статті.
Таке відбувається за кількома причинами:
Напиши письмо на info@getmancar.com.ua – тобі нададуть відповідь якомога швидше, але не більш ніж 72 години про причини блокування або як усунути.
Тебе розблокують якомога швидше.
Письмо просто може містити питання: Добрий день, підкажіть чому заблокували мій акаунт?
Відправте письмо тільки з прив’язаною до акаунту пошти.
Залишились питання? Пишіть зараз: info@getmancar.com.ua
Физическое лицо предприниматель Гетманский Иван Владимирович ИНН код 2156520675 Регистрация: пер. Ушинского, 2/53 г. Днепр, Украина, 49000
Назначение платежа: фамилия клиента, залог за каршеринговый автомобиль