Порядок оплати послуг Getmancar. За що сплачуєш у каршерінгу?
Маючи досвід звернень користувачів із питаннями «Що входить у вартість послуг?», «Що таке холд (застава)?» та «Коли повернеться заблокована сума?» вирішили все розповісти у цій статті, щоб вам не довелось турбуватися: за що сплачені кошти та які послуги є платними. Далі дізнаєтеся про порядок оплати послуг, про платні функції та заставу.
Застава або холд
На початку поїздки на картці тимчасово блокується сума застави (холд). Застава – це сума, що заморожується на випадок, якщо по завершенню поїздки суми на карті буде недостатньо для оплати оренди. Застава розблокується наступного дня після завершення оренди, зазвичай о 1:15 ночі.
Сума застави залежить від класу авто, тарифу та індивідуальних параметрів. В хвилинному тарифі стандартна застава буде мінімальною, від 300₴, в добовому абонементі – максимальною від 1400₴. Також служба модерації може встановити підвищений холд, який можливо знизити позитивною динамікою поїздок.
Суму застави для кожної моделі авто можна переглянути на карточці тарифів перед бронюванням послуги.
Особливості застави (холду)
Застава блокується на карті незалежно від суми оренди та повертається на картку наступного дня по завершенню поїздки.
Однак, якщо в кінці оренди на карті бракуватиме необхідної суми для сплати послуг, сума буде взята із застави, а різниця повернеться на карту протягом кількох робочих днів, залежно від правил платіжної системи вашого банку.
Сума холду також може бути використана для оплати штрафів за порушення правил сервісу.
Хвилинний тариф
Перед початком поїздки блокується сума застави.
Під час дії хвилинного тарифу тарифікація відбувається за кожну хвилину оренди, а також за кілометри пробігу, суму поїздки можете бачити одразу у застосунку. Оплата за тариф здійснюється перед орендою, під час або по завершенню оренди.
Годинний та добовий абонемент
Перед початком поїздки блокується сума застави.
Вартість абонементу може бути списана перед, під час, або по завершенню поїздки.
Годинний абонемент містить 10 км безкоштовного пробігу. Якщо ліміт перевищено – додатково буде тарифікуватись кожний наступний км. Добовий тариф не включає пробіг. Вартість пробігу залежить від класу авто і вказана на карточці автомобіля
Всі ціни на тарифи можна переглянути на картці тарифів перед бронюванням авто.
Додаткове страхування
Всі авто сервісу застраховані з франшизою. Франшиза – це сума, що не покривається страховою компанією. Стандартний розмір франшизи складає 30 000 грн. Це означає, що максимальна сума відповідальності користувача при пошкодженні авто складає 30 000 грн (якщо сума пошкодження понад 70 тис. грн, тоді до відповідальності додається + 25% від суми, що перевищує 70 тис. грн).
Додаткове страхування дозволяє зменшити суму відповідальності при будь-якому пошкодженні авто до 7 500 грн.
Функцію зменшення відповідальності можна обрати перед орендою автомобіля. Щоб отримувати пропозицію про підключення додаткової страховки, у налаштуваннях застосунка необхідно увімкнути цю функцію. Після цього перед кожною поїздкою можна підключити зменшення відповідальності. На карточці з функцією будуть деталі та вартість.
Вартість страховки буде додана до вартості за оренду та сплачена одним платежем перед, під час або по завершенню поїздки.
Бронювання
Послуга бронювання авто надається до 20 хв безкоштовно тричі протягом 24 годин. Після використання безкоштовного бронювання починається тарифікація, вартість хвилини буде вказана на карточці авто у розділі ДЕТАЛІ. Вартість платного бронювання буде додана до загальної суми оренди та сплачена одним платежем.
Платні зони
Майже всі зони завершення у сервісі безкоштовні, вони позначені фіолетовим кольором на мапі. Проте є менш популярні зони, які можуть бути використані для завершення оренди, вони позначені жовтим кольором та маркером з ціною. Використання таких зон за певних обставин може бути платним. Наприклад, якщо ви взяли авто у безкоштовній зоні, а завершуєте оренду в платній зоні, у такому разі буде знята оплата за використання зони у розмірі 50₴. Але якщо ви орендували авто у платній зоні та завершили оренду також у платній зоні, тоді плата за зону не буде знята. Детальніше про використання платних зон можна дізнатися в окремій статті.
Вартість за використання платної зони буде додана до суми за оренду та сплачена одним платежем.
Режим передачі
Цей режим дозволяє завершити поїздку у місцях, де немає зони завершення оренди. У такому разі автомобіль зачиниться та стане доступний іншим користувачам. Функція платна, її вартість буде вказана перед активацією функції, тарифікація продовжиться, доки автомобіль не забронює інший водій. Зверніть увагу, доки авто не забронює інший користувач, ви не зможете скористатися іншою орендою.
Вартість режиму передачі буде сплачуватись під час дії передачі, доки автомобіль не забронює інший користувач.
Режим очікування
Режим очікування є платним лише у хвилинному тарифі. Він дозволяє зачинити авто, але не завершувати оренду, щоб авто не орендував інший користувач. Наприклад, щоб піти у крамницю або забрати речі з хімчистки.
Вартість очікування буде додана до суми за оренду та сплачена одним платежем.
Більше корисної інформації шукай у статтях блогу Getmancar.