FAQ

Реєстрація

Будь-який громадянин України чи людина, що має документ, що дозволяють тимчасове мешкання на території України, що досяг віку 21 рік та має стаж водіння від 2-х років.
Якщо Ваш вік менше за 21 рік, а стаж керування авто менше, ніж 2 роки – ні.
Паспорт громадянина України , водійське посвідчення.
Можуть, якщо відповідають вимогам стажу водіння та віку. Можуть за умови підписання договору в офісі. Зверніться до Служби підтримки.
В футері є посилання на договір публічної оферти, також даний договір розміщено в мобільному додатку. Договір публічної оферти
Завантажте додаток в AppStore чи GooglePlay, пройдіть реєстрацію в додатку чи на сайті. Вiдео
Реєстрація
Додаток можна завантажити в AppStore для IOS чи в Google Play для Android. Вiдео
Якщо у вас є реєстрація, ви можете просто використовувати логін та пароль. Повторно реєструватися не потрібно.
Реєструватися можно на сайті чи в мобільному додатку. Вiдео Реєстрація
Ви зможете відправити ці документи на пошту оператору по його запиту. Але ваш аккаунт буде блоковано до подачі всіх документів.
Можете. Але в цій ситуації ви зможете просто переглянути наявність автомобілів, але не зможете "забронювати" або скористатися "щохвилинною орендою". Так само можуть бути обмежені і інші сервіси. Тоді ви не будете повноцінним користувачем, а тим більше не зможете скористатися автомобілем.
Після проходження реєстрації почекайте схвалення вашого профілю 2 - 96 годин з боку Компанії, так само перевірте, чи приєднали ви картку до вашого облікового запису. Якщо картка приєднана, то після перевірки документів і схвалення, ви зможете почати використовувати каршерінг.
Після приєднання карти до вашої записи, знімається 1 грн. для перевірки картки. Дані гроші повертаються на вашу карту або зараховуються на бонусний рахунок.
Дана проблема може спостерігатися з кількох причин:
  1. ви використовуєте картку низького стандарту, наприклад Visa Electron або Maestro, використання даного формату карт не допускає для каршерінга.
  2. на вашій картці міститься занадто низький інтернет ліміт або ваш ліміт вичерпано, будь ласка зверніться в банк для збільшення ліміту або зняття його.
  3. на картці заборонені операції безакцептного списання, будь ласка зверніться в банк для зняття ліміту безакцептного списання.
Якщо всі ці причини усунені, ваша картка обов'язково з'явиться після приєднання і зняття 1 грн. Перевірено на 100%.
Будь ласка перевірте вашу поштову скриньку. Скоріш за все ми відправили вам причини блокування в листі, але ви на лист не відреагували. Причиною блокування частіше за все стають такі умови:
  1. ви не додали фото документів
  2. ви додали фото з копій документів
  3. ви переслали не всі документи чи не ті, що запитуються. Найчастіше не надслиають реєстрацію (прописку)
  4. фото, що надіслані Вами, поганої якості, неможна прочитати
  5. фото обрізані, видно частково, закрите обличяя...
  6. ви не досягли віку чи не маєте стажу водіння належного для користування послугою каршерінгу
  7. надіслані недійсні документи
  8. інші причини зазначені в листі
В данному випадку надішліть у відповідь на наш лист необхідні фото, ми повернемося до модерації.
Стаття про блокування
Модерація Вашого запису та схвалення відбувається протягом 2-96 годин з моменту реєстрації.

Заправка / обслуговування авто

Заправка автомобіля повністю наша турбота і наші витрати, крім випадків при використанні автомобіля за тарифом без палива.
Всі витрати по мийці автомобіля покриваємо ми, за винятком випадків коли потрібна хімчистка викликана вашим використанням автомобіля.
Паливо, мийка, муніціпальний паркінг та резина по сезону вже включені в тариф. Можуть бути запропоновані окремі тарифи без включеної вартості палива. Тарифи
Якщо у вас загорілася лампочка заправки, або мобільний додаток видав повідомлення про необхідність заправки автомобіля, скористайтеся паливною карткою, яка знаходиться в бардачку, для заправки автомобіля. ПІН код карти є в додатку. По вашому запиту, оператор відкриє вам паливний ліміт для заправки автомобіля. Будь ласка, дослухайтеся до рекомендацій оператора.
Ви можете повідомити про дану проблему оператору, після заїхати на заправну станцію і згідно вказівок оператора заправити автомобіль. Після, візьміть чек і сфотографуйте його на тлі приладової панелі автомобіля, після відправте фотографію нам в паблік аккаунт viber або на електронну пошту а чек залиште в бардачку. На ваш бонусний рахунок будуть зараховані гроші і бонуси за заправку, які ви зможете використовувати у нас в системі.

Використання автомобіля

Або ваш обліковий запис ще не схвален Компанією, або ви не приєднали кредитну карту до вашого профілю.
На це може бути декілька причин:
  • Поблизу з Вашою геопозицією немає вільних автомобілів, зменшіть масштаб карти і Ви побачите вільні машини
  • Ви не приєднали карту до вашого аккаунту
  • Ваш аккаунт не схвалений і все ще на перевірці
  • У вас відключений дозвіл на визначення геопозиції додатку каршерінга
Всі тарифи ви можете побачити в розділі тарифи. Тарифи бувають щохвилинні, погодинні та добові, з оплатою за кілометр і без оплати.
Похвилинні тарифи мають обмеження по пробігу 50 км / поїздка. Вартові і добові тарифи пропонуються з включеним кілометражем або без, що зазначено в додатку при виборі тарифу. Якщо включений пробіг відзначений як "0", значить кожен км пробігу оплачується окремо згідно тарифу перевищення пробігу.
Оплата проводиться за використаний час, км автомобіля. Оплата проводиться по завершенні поїздки. Гетьманкар залишає право робити перевірку (заморозку) певної суми на вашій карті на момент початку поїздки/бронювання автомобіля з метою перевірки платоспроможності. Також оплата може проводитися частковим списанням коштів в період використання автомобіля (шаг стягнення не менше 75 гривень).
Списання за прокат автомобіля проводиться постфактум, через що може бути не списана якась частина грошей, крім того борг може виникнути в таких випадках:
  1. При використанні послугою у вас закінчилися гроші на карті і ми не списали частково або повністю вартість послуг;
  2. Прийшов повідомлення про штраф на автомобіль або пред'явлено претензію та винесено судове рішення про збитки завдані третім особам або їх майну в період вашого використання автомобілем;
  3. Ви не сплатили паркування і залишили автомобіль на платній парковці;
  4. Ви залишили автомобіль поза зоною використання автомобіля;
  5. Пошкодження на автомобілі Втрачено документи, паливні карти, після вашого користування автомобілем;
  6. Пошкоджено колеса або колісні диски після використання Вами автомобіля;
Якщо вам було надіслано повідомлення про борг і ви не можете скористатися послугами, то для погашення боргу, ви можете просто поповнити вашу карту і попросити операторів списати з неї гроші, сплатити борг натиснувши на посилання "сплатити борг" в додатку або оплатити суму вашого боргу на реквізити нашій компанії.
У нас немає застави при використанні каршерінга в більшості тарифів. Виняток можуть становити спеціальні тарифи із заставою.
Будь ласка, зв'яжіться зі службою підтримки. Ми постараємося вирішити питання про повернення речі в найкоротші терміни.
Якщо ви виявили брудний автомобіль - повідомте нам, ми наведемо його в порядок в короткі терміни. Ви можете помити автомобіль самостійно, але ми не зможемо компенсувати ці витрати.
Послуга каршерінга це індивідуальна послуга, якщо ви хочете використовувати автомобіль разом зі своїм другом, він може так само зареєструватися у нас в додатку або на сайті. Якщо ви втомилися за кермом, завершите оренду, а ваш друг зможе її почати і продовжити.
Передача управління автомобілем допустима лише при використанні іншим користувачем свого аккаунту, та початку прокату по цьому аккаунту на загальних підставах.
Як тільки ви забронювали автомобіль він пропадає з карти і стає доступний тільки для вас, ніхто його не бачитиме на карті.
Ключі неможна доставати із замка запалювання. Ви їх зможете тільки виломати звідти.

Територія використовування

Ви можете використовувати автомобіль в дозволеній (рожевій) зоні. Починайте і закінчуйте оренду в будь-якому місці рожевої зони. В різних версіях телефонів, прошивки, операційної системи, колір зони може відрізнятися. Переглянути вiдео, стаття "Зони каршерінгу"
Зона оренди, це площа, позначена на карті в якій ви можете використовувати автомобіль, починати і завершувати оренду. Додатково є зони, в яких ви так само можете завершити оренду, але за додаткову оплату. Cтаття "Зони каршерінгу"
Якщо ви хочете завершити оренду, припаркуйте автомобіль згідно ПДР, в дозволеному місці. Вимкніть запалювання, закрийте вікна, поставте автомобіль на ручне гальмо і на швидкість (якщо автомобіль на механіці) або на передачу «Р» (якщо автомобіль на автоматі). Покиньте автомобіль і зачиніть двері автомобіля, натисніть в додатку "Завершити оренду", автомобіль закриється автоматично. Заборонено завершувати оренду в місцях, де автомобіль може заважати руху, пішоходам, важкодоступних для виїзду, гаражах, спеціальних платних стоянках торгових комплексів. Увага! Будь-яке завершення оренди можливо в місцях стійкого прийому сигналу мобільним телефоном і GPS пристроєм автомобіля, в місцях де стійко працює мобільний інтернет. Cтаття "Зони каршерінгу"
Ви можете використовувати автомобіль в такому режимі тільки на умовах класичного прокату, зв'яжіться з нашими операторами, відвідайте офіс і ви зможете використовувати автомобіль, як простий прокат на кілька годин або днів. Ви так само можете скористатися нашим каршерінговим автомобілем для того щоб приїхати до нам в офіс по тарифам каршерінга.
Без проблем і той і інший район знаходяться в області дозволеної зони. Cтаття "Зони каршерінгу"
У вартість послуги включена вартість муніципального паркінгу на всій території Києва. https://getmancar.com.ua/ua/post/where_to_park_a_car_from_car_sharing_service_in_kiev.html
Оренду можна розпочати в будь-якій зоні, завершити ви її зможете лише в зонах завершення, а розпочинати оренду можна в будь-якій зоні.
Авто може буте переведено користувачем в режим «Очікування», також може бути авто залишено після мийки, використання та ……

Відкриття / закриття

Скористайтеся мобільним додатком для відкривання автомобіля. Увага! Відкрити можна тільки попередньо заброньований автомобіль.
Якщо ви забронювали автомобіль, але все ж не можете знайти його, натисніть "моргнути" в мобільному додатку, автомобіль видасть звуковий і світловий сигнал.
Заглушіть двигун, відключіть освітлення салону і фари автомобіля, включіть ручне гальмо, переведіть автоматичну коробку в положення «Р», а механічну на першу передачу, закрийте вікна, вийдіть з автомобіля і натисніть кнопку «Завершити оренду» в додатку.
Подивіться на підказки в додатку, можливо ви не відключили світло або не задіяли ручне гальмо. Якщо все виконано, можливо ви поставили автомобіль в місці де немає прийому GPS і / або GSM сигналу. Переставте автомобіль в інше місце і спробуйте знову.
В автомобілі є зарядка, яка працює від прикурювача. Якщо такий варіант не підходить, знайдіть можливість і передзвоніть в Службу підтримки з іншого телефону, оператори допоможуть закрити автомобіль.
Так, але врахуйте, що як тільки ви натиснули завершити оренду, автомобіль став доступний іншим користувачам. Якщо автомобіль ніхто не забере, ви зможете скористатися його орендою знову.
Якщо баланс вашої картки низький або є якісь проблеми зі списанням коштів з карти (низький рівень ліміту, заблокування, блокування карти,…) - автомобіль не буде відкритий.

Радар / огляд / прогрів

Функція радар в Вашому додатку допомагає повідомити або забронювати автомобіль каршерінга, якщо біля Вас немає вільних машин. Ви відкрили додаток, але не бачите автомобіль поблизу - активуйте функцію і як тільки з'явиться вільний автомобіль, Ви зможете забронювати його або бронювання буде поставлено автоматично, в залежності від Ваших налаштувань. Акції
Активуйте його в меню і вкажіть радіус дії, припустимо 1 км, значить що в радіусі 1 км в усі сторони буде проводиться пошук вільних автомобілів. Так само вмикаючи радар ви вказуєте що робити програмі, якщо автомобіль буде знайдений.
-Якщо ви вказали «повідомити» - як тільки з'явиться вільний автомобіль, ви отримаєте sms або push повідомлення.
-Якщо ви вказали «бронювати» - то, як тільки буде знайдений вільний автомобіль, він буде автоматично заброний, а ви отримаєте sms або push повідомлення.
Якщо ви перебуваєте біля автомобілю, а до цього забронювали його, то можете починати огляд автомобілю. Для огляду натисніть на кнопку «відкрити» і автомобіль відкриється. У вас є 5 безкоштовних хвилин на огляд автомобілю і налаштування дзеркал, крісла.
Обов'язково огляньте автомобіль зовні, перевірте наявність документів в бардачку, стартуйте.
У холодні періоди часу, а також якщо дана функція активована вами в додатку в розділі меню, ви зможете отримати трохи безкоштовного часу на запуск двигуна і прогрів автомобіля. Це особливо актуально в зимовий період, якщо ви розчищаєте автомобіль.
Якщо в меню ви відключили або не включили функцію прогрів, ваш додаток буде ігнорувати стадію прогріву.
Час може бути призначено різний, як правило це 5 хвилин.
Ви будете переведені в платний режим використання автоматично. Прогрівання не буде зараховано.

Передача / очікування

Перенести в «Очікування». У похвилинних тарифах це платна послуга від 0.99 грн. за хвилину (дивіться ваш пакет і вартість), в тарифах Погодинний, Подобовий (абонементи), послуга «Очікування» використовується для закривання дверей автомобіля без необхідності завершення оренди. Погодинний та Добовий тарифи не тарифікують «Очікування», так як ця послуга включена в ціну абонемента, при цьому в період «Очікування» абонемент все-одно буде витрачатися.
Якщо Ви хочете завершити каршерінг, але в зоні де Ви перебуваєте немає зон завершення, тепер можна скористатися послугою «Передача». Як тільки Ви активуєте дану фунціїю, автомобіль закриється і стане доступний для всіх користувачів каршерінга. Ви не зможете скористатися іншим автомобілем, поки даний автомобіль не забере будь-який користувач. За період передачі, до моменту бронювання автомобіля іншим користувачем, стягується плата 0,30 грн. (30 копійок) за кожну хвилину передачі.
У додатку є червона кнопка, у правому верхньому кутку карти, схожа на дорожній знак "STOP". Використовуйте її для завершення каршерінга.
Якщо ви перебуваєте поза зоною завершення каршерінга, ви зможете поставити автомобіль в режим «передача» або режим «очікування», але не зможете завершити каршерінг.
Якщо ви поставили автомобіль в режим «передача», а тепер знову хочете його взяти, то період в якому він знаходився в «передачі», буде перерахований за тарифом «очікування», без урахування будь-яких акційних нічних пропозицій. Якщо автомобіль забере інша людина - ніяких перерахунків не буде.
Режим Очікування або Парковки - використовується, якщо ви хочете закрити автомобіль, але обов'язково будете використовувати його знову. У режимі очікування автомобіль доступний тільки вам, не доступний іншим користувачам.
Він платний в хвилинних тарифах 0,99-1,29 грн. Безкоштовний в абонементах, в період дії абонемента. Так само надаються нічні безкоштовні очікування, наприклад в тарифі «Тиха нічка», для того щоб ви могли залишити автомобіль на ніч біля будинку.

Абонементи / тарифи

В момент коли ви бронюєте автомобіль, ви можете обрати тариф використовуючи свайп (змахнути) вправо або вліво
Якщо в тарифі 2 ціни, то перша вказує вартість за час, друга за кожен км пробігу, якщо тарифікація починається з 1-го км.
Завершіть бронювання або поїздку і почніть процедуру заново.
За кілька хвилин до закінчення абонемента ви отримаєте push або sms повідомлення, у вас з'явиться можливість продовжити абонемент.
Якщо час вашого абонемента закінчиться, а ви не візьмете новий абонемент, тарифікація відбуватиметься щохвилини, по найдевшому тарифу, який доступний для вас.
Абонементи дозволяють вам економити кошти в довших поїздках, якщо на дорозі є затори, а також пропонуються як пакетні рішення багатьох питань. Якщо ви не знаєте чи є попереду затор, боїтеся, що ви застрягнете на хвилинному тарифі - використовуйте абонемент для поїздки. Ви оплачуєте час за дешевшим тарифом і платите за кожен км пробігу, якщо якась сума пробігу вже не включена в абонемент.
Вибір тарифу залежить від поставлених завдань, тривалості руху, щільність дорожнього трафіку. Якщо ви знаєте що швидко доїдете, на шляху немає заторів і поїздка односкладна, тобто з точки А в точку Б - кращим рішенням буде хвилинний тариф. Якщо вам необхідно заїхати в 2-5 місць, ви не знаєте скільки ви там пробудете, може зустрінеться затор на дорозі - абонемент може бути кращим рішенням.
В абонементі ви платите фіксовану суму за надані послуги, а додатково може оплачуватися те, що не включено в абонемент. Наприклад включено 69 хвилин використання автомобіля, але не включений пробіг, за який ви платите додатково. У хвилинному тарифі навпаки, ви платите тільки за хвилини, за пробіг немає оплати, якщо поїздка не перевищила 50 км (за всю історію, тільки одна людина зробила 52 км в одній поїздці).
Крім ціну вказанної на картці, є ще покажчик «?», Натиснувши на який ви побачите повну деталізацію тарифу.

Комплектація авто

Гума встановлена згідно сезону.
Паспорт на автомобіль, поліс ОСАГО, паливні картки (ПІН можна дізнатися тільки у оператора).
Автомобіль відмикається / закривається через мобільний додаток. Для запуску автомобіля використовуйте вбудований ключ в замок запалювання.

Оплата / бонуси

Це невелика премія, що зараховується на ваш бонусний рахунок в нашій системі за різні добрі справи. Ви можете використовувати бонуси в повному обсязі на рівні грошей. 1 бонус дорівнює 1 гривні.
Бонуси зараховуються за реєстрацію, запрошення друзів в сервіс, інші добрі справи.
Бонуси можуть бути тільки витрачені шляхом надання наших послуг, але не можуть бути повернуті грошима.
Ви автоматично перейдете в похвилинний тариф. Для того, щоб продовжувати користуватися погодинним тарифом, вам потрібно завершити оренду і заново вибрати погодинний тариф.
Якщо ви хочете розпочати каршерінг з ранку та авто потрібно біля дому, лишіть його в режимі очікування, в тарифі «Тиха нічка», це можливо зробити безкоштовно
Якщо ви натиснули кнопку «бронювання», або активували автоматичне бронювання в розділі «радар», як тільки закінчаться 20 безкоштовних хвилин бронювання, автомобіль буде переведений в платний режим бронювання і з вас будуть списуватися кошти.
Будь ласка, зверніться в Службу підтримки, ми вирішимо це питання якомога швидше.
Якщо баланс вашої картки низький або є якісь проблеми зі списанням коштів з карти (низький рівень ліміту, заблокування, блокування карти,…) - автомобіль не буде відкритий.
Якщо ваш рейтинг в системі низький, невеликий стаж водіння або юний вік або є якісь інші ризики, перевірка вашої картки буде проводиться на велику суму. Ви зможете використовувати наш сервіс на стандартних умовах, але перед кожною поїздкою ми будемо перевіряти вашу платоспроможність.
Не залежно від наявності бонусів на вашому рахунку, ваша платоспроможність буде перевірена, на суму, відповідно до вашого рейтингу.
Якщо система не змогла списати з вас кошти після закінчення поїздки, то сума буде списана з суми холда, а різниця повернута вам. У цьому випадку повернення залишку проходить від 15 хвилин до 3-х діб.
Наприклад, захолдовано 1000 грн., сума поїздки 300 грн. Якщо 300 грн. не було на карті, в кінці дня з 1000 грн. холда спише 300 грн. і поверне 700 грн. різниці на вашу карту. Якщо на вашій карті було 300 грн., в цьому випадку 300 грн. списалися, а 1000 грн. холда була б розморожена протягом 15 хвилин.
Будь ласка, зверніться в Службу підтримки, ми вирішимо це питання якомога швидше.

Страховка

Всі автомобілі застраховані по КАСКО і ОСАЦВ. Ліміт відповідальності обмежений франшизою, згідно Вашого тарифного плану. Ви можете використовувати тарифи з 0 чи зниженою відповідальністю. Використовуйте опції в мобільному додатку чи зверніться до Служби підтримки.
Франшиза - сума яку не сплачує страхова компанія. Наприклад, франшиза 5000 Грн. При пошкодженні автомобіля на 10 000 грн., Страхова компанія сплатить тільки 5000 грн., А інші 5000 Грн. будуть утримані з Вас. Якщо подія на 2000 грн. - страхова компанія його оплачувати не буде, сума буде утримана з Вас.
Використовуйте функціонал в мобільному додатку чи зверніться до СЛужби підтримки.

Пошкодження / ДТП

Зупиніться, включіть сигнал аварійної зупинки і зв'яжіться зі Службою підтримки.
Викличте поліцію - 102, повідомте нам про подію, запишіть і передайте нашому оператору дані другого автомобіля (номер, марка, дані водія). Дочекайтеся приїзду поліції для отримання дозволу документи: подія і пройдіть тест на алкоголь на Драгер. Передайте документи представнику Компанії не пізніше наступного дня.
Якщо ви виявили пошкодження на автомобілі, що не позначені стікером, то повідомте про дані пошкодженнях оператору і відправте фото нам (через мобільний додаток, viber, whatsApp, telegram, в подальшому дійте відповідно до рекомендацій операторів Служби підтримки.
Якщо пошкодження відзначено стікером (наклейкою), або ви повідомили оператору про пошкодження і відправили фото і вам вказали на можливість продовження пересування, використовуйте автомобіль. Якщо пошкодження не відзначені, оператор не дав схвалення на використання автомобіля - анулюйте бронювання і скористайтеся іншим автомобілем.
Будь-яке пошкодження менше 5 см, якщо це не скляна поверхня або НЕ вм'ятина, сдир, інші ушкодження відмічені наклейкою.
Повідомте оператору про проблему з автомобілем, ми усунемо проблему якомога швидше. Ви можете скористатися іншим автомобілем.
Зупиніться, але не покидайте місце події, викличте поліцію і повідомте нам про пошкодження, далі слідуйте підказкам оператора.
Виклик автомобіль, повідомте про проблему оператору. Ми усунемо проблему найближчим часом. Скористайтеся іншим автомобілем, що стоїть.
Якщо ви не винні в ДТП і є інший учасник ДТП, подія зареєстрована в поліції, ви повідомили нам з місця події про те, що трапилося і все зроблено згідно норм ПДР, страхова компанія прийняла рішення про виплату - ми не маємо до вас претензій по франшизі, за винятком випадків оплати додаткових послуг, наприклад: евакуації, штраф майданчика, штрафів поліції ........., які покладені на нас, внаслідок ДТП в якому ви брали участь. У будь-якому випадку ми будемо відстоювати свої і Ваші інтереси до кінця в будь-якому органі.
Ваші турботи логічні. Ми рекомендуємо вам завжди робити фото до початку та після завершення каршерінгу, у випадку будь-якої ситуації, просто перешліть нам докази (фото) та в вас не буде будь-якої відповідальності. Посилання на статтю, як зробити фото - https://getmancar.com.ua/ua/post/photographing_a_car.html
Якщо ви не додали фото в момент початку чи завершення поїздки (в електроному акті прийому-передачі), перешліть фотографії чи відео по автомобілю з місця початку чи завершення поїздки. Ми приймемо вашу сторону.

Додаток

Додаток зроблено 3-ма мовами: українська, російська, англійська. Мова підключається автоматично залежно від системної мови вашого пристрою.
Для вибору тарифу забронюйте авто, після, біля авто натисніть «Оренда» у вас вийде вікно вибору тарифу.

Заборона

Ні, це суворе порушення. За порушення цієї умови передбачений штраф.