GetmanCar

Getmanglobal, TOV

Цена в App Store: Бесплатно

GetmanCar

Getmanglobal, TOV

Цена в Play Market: Бесплатно

Зробити зону завершення поряд зі мною

Ця публікація спеціально для тих, хто питає:

  • Коли з’явиться зона біля мого дому
  • Чому немає зони поряд з бізнес центром

Спеціально для усіх ми пишемо публікацію

Будь-який сервіс каршерінгу, де б він не був: Нью Йорк, Франкфурт, Москва, Зімбабве… будується за одними простими принципами:

  1. Автомобілі повинні бути доступні та близько до користувача
  2. Машини повинні пересуватися, бути в оренді, постійно.

Якщо автомобіль виїжджає з цієї точки, значить він увесь час затребуваний та доступний для користувачів. Якщо в той чи іншій зоні автомобіль просто стоїть, але ніколи не орендується користувачами, значить зона не цікава.

Користуватися послугою якщо немає зони

Пару порад про те, як можна користуватися послугою, навіть якщо поряд з вами немає зони завершення поїздок:

  1. Використовувати режим «передачі» - залишаєте автомобіль поза зоною завершення. У вас доступна кнопка «передача». Як тільки ви її натиснете, автомобіль закриється та стане доступний іншим користувачам, але ви їм скористатися не зможете. Поки автомобіль не забере інший клієнт, у вас буде утримуватися оплата 18 грн/час. Більш детально у статті про режим «передача».
  2. Використовувати режим «очікування» - залишайте автомобіль біля дому, щоб знову поїхати на ньому. У абонементах він безкоштовний, а в похвилинних тарифах – 0,99 грн/хв, у період з 23:00 до 7:00, безкоштовно у похвилинному тарифі «тиха нічка». Закривайте автомобіль, а зранку знову на роботу на цьому ж авто.

Принципи будування та відкриття зон:

Зона повинна користуватися популярністю, не тільки як зона, де вам зручно завершувати поїздку. У цій зоні повинно бути популярним початок каршерінгу. Вам завжди зручно завершувати каршерінг біля свого під’їзду, але там не зручно розпочинати поїздку іншим людям. Ви можете заперечити. Але тоді як пояснити логіку користувача, котрий не хоче шукати автомобіль на дворі, хоча це всього лише 100 зайвих метрів від нього?

Зона завершення повинна легко знаходитися та бути у найближчому розташуванні людей – приблизно по такому принципу будуються нові квартали та ціняться квартири: близькість до станції метро, зупинки міського транспорту та…

Зона завершення – це, у першу чергу, зручне місце для початку каршерінгу, а вже потім місце для завершення поїздок.

Зона повинна бути заповнена автомобілями та машини повинні бути доступні.

Чому немає зони у центрі, немає зони на Виноградарі або…

Тому, що у центрі одразу ж забирається автомобіль, на Виноградарі він нікому не потрібний, може простояти 1-2 доби без оренди. Вам зручно завершувати оренду там, але ви не хочете розпочинати її звідти.

Ми спілкувались з одним з наших користувачів з пропозицією створення зони у районі кільцевої дороги. Ми проаналізували його поїздки та запитали: чому усі свої поїздки він робить з центру у цю зону, а назад не їздить ніколи?

Користувач: мені зрічно їхати з центру, але назад – ні, затор та…

Ми: Може ми запропонуємо для вас індивідуальні умови та зробимо тариф туди, дорожче, чим він є, а тариф звідти, набагато дешевше???

Відповідь: Ні, мені просто не хочеться їхати зранку на авто.

Висновок: зона, про яку пише користувач, не вигідна. Ми запропонували йому -30% повернення від тарифу за дорогу назад та при цьому не підвищували ціни туди. Але зона все одно не популярна у нього.

Навіщо такий сервіс, якщо мені не зручно на ньому їхати

Звісно, один з основних показників сервісу – зручність. На жаль, не завжди можливо перенести станцію метро ближче до вашого дому, але завжди можна перенести автобусну зупинку чи автомобіль каршерінгу. Різниця лише у тому, що зона, де живете ви, повинна бути популярною. Популярність її завжди виникає та буде у тому випадку, якщо у цьому районі живе значна кількість людей, котрим зручно їхати з того ж місця, де ви зупинили автомобіль. Якщо багатьом – це зручно, то не завжди зручно Вам тому, що починається нестача автомобілів, товкучка у транспорті, незручність паркування. Саме тому, нерухомість, квартири… дорожче у центрі міста, хоча там екологічно брудно, важко паркуватися та багато людей, але усі туди прагнуть.

Про нові зони

Ми поступово відкриваємо нові зони. Говорячи чесно, практично 80% наших діючих зон – збиткові та у реалії можна обмежитися всього 2-10 маленькими зонами, котрі приносять результати. Але ми розуміємо, що не можна стояти на місці, необхідно:

  • Насичувати автопарк для того, щоб авто було більше і у вашій зоні
  • Розширяти зони, щоб з’являлися нові.

Питання та відповіді за темою:

  1. Як ви дізнаєтеся про нову зону, якщо вас там немає?
    • Ми дуже активно досліджували пересування, окрім цього ми завжди дивимося на можливість насичення зони. Навіть якщо нам не вистачає автомобілів для тих зон, що вже є. Велике Вам дякую, ви стали набагато активнішими та вас стало навіть більше за останній час.
  2. Не обманюйте, я користувався каршерінгом у Європі, там усе можна робити та лишати авто де завгодно.
    • Не можемо з Вами погодитися. Існують різні моделі каршерінгу: стаціонарна та фрі флоат, а також є різні міста за насиченням трафіку та розмірів. Також на зони завжди впливає факт паркування.

Якщо наші відповіді та опис були незрозумілі вам або ви хочете зробити пропозицію, пишіть на info@getmancar.com.ua

Якщо дана стаття була корисна для вас, поділіться інформацією про нас в соцмережах

Вас також можуть зацікавити наступні публікації: