Мій аккаунт заблокували

Тут розглядаємо чому ваш аккаунт міг бути заблокований і невже це все.

Дана публікація зроблена для того, щоб пояснити вам специфіку нашої роботи і що означають сервісні повідомлення, які приходять до Вас на пошту.

Якщо Вам прийшло повідомлення про блокування облікового запису, що це може означати.

  

Ви тільки що зареєструвалися, не користувалися послугами, а вас вже заблокували

Перевірте електронну пошту, в тому числі папку СПАМ, вам відправили запити або інструкції, виконайте їх і запис буде повернуто на модерацію і розблоковано.

 

Найчастіше відбуваються такі помилки з боку нових користувачів:

 

  1. Не додав або погана якість документів:
    • не додав зовсім документи
    • не додав якісь документи - наприклад водійське посвідчення
    • Додав фото з копій, а не з оригіналу і Модерація не знає чи є у вас оригінал документа
    • Якість фото дуже погана і при наближенні неможливо прочитати номер документа, дати видачі, термін дії документа
    • Номери документа, його частина закриті або ви закрили обличчя, коли робили Селфі з документом
    • Документ дуже старий: не видно фото, поламано водійське посвідчення, вирвана сторінка документа
  2. Юний драйвер:
    • Додані документи показують, що є стаж більше 2-х років і вік понад 21 рік, але немає 25 років і 5 років стажу водіння - в листі вам надані реквізити для внесення суми застави за автомобіль, а так само зазначено, що при використанні сервісу понад 3 місяці, застава буде повернена, а ви перейдете на беззаставне використання сервісу. Зробіть оплату застави, напишіть листа, ми розблокуємо і схвалимо ваш аккаунт.
  3. Нема стажу 2-х років або вік молодше за 21 рік - ми не можемо допустити вас до використання сервісу, це суперечить правилам сервісу.
  4. Іноземець - вам відправлено лист і реквізити для оплати / внесення суми застави, після його внесення, напишіть нам лист і ми активуємо аккаунт.
  5. Додаються паспорт громадянина України або свідоцтво про постійне проживання і іноземне водійське посвідчення - якщо ви отримали документ про постійне проживання на території України, будь ласка отримайте українське водійське посвідчення (вимоги Конвенції ООН 1968 року про дорожній рух). Ви можете використовувати сервіс як резидент, якщо є українське водійське або як іноземець, тоді із заставою. Виберіть варіант, що підходить для вас і ми розблокуємо ваш обліковий запис.
  6. Фінансові та інші причини блокування: у нас є достатня інформація про:
    • Наявність у вас фінансових боргів і постійну неплатоспроможність
    • недбалості і ненормальне ставлення до виконання обов'язків в будь-якому іншому сервісі, закладі ... ..
    • Неодноразові порушення ПДР, грубі ... ..

 

Питання і відповіді по темі:

Я все розумію, але якщо я не додав водійське або воно поганої якості, навіщо блокувати мій аккаунт?

При модерації є тільки три статуси користувача:

  1. Схвалення
  2. Блокування
  3. У черзі на модерацію

Якщо обліковий запис «висить» в черзі на модерацію, у відділу Модерації активно біжить лічильник, якого вони бояться більше ніж ...... Тому вони повинні якомога швидше провести всі операції з вашим аккаунтом і схвалити вас. Дуже часто вони пишуть і навіть дзвонять користувачам, але документи не пересилаються, отже, аккаунт не може знаходиться довше ніж треба в стані перевірки, значить він або схвалюється або блокується. Так як не вистачає документу, стажу або ...., Аккаунт блокується до моменту отримання документу ... .. і повернення його на модерацію, пізніше схвалення.

 

Чому я не можу пізніше додати документи?

Дійсно додаток і весь процес реєстрації зроблений так, що ви не можете внести зміни в обліковий запис. Зроблено це з позицій безпеки і роботи сервісу. Щоб не вийшло, що реєструвався Петренко, а завершив поїздку користувач з тим же ID, але тепер він Іваненко чи поміняв документи. Тому, таку операцію може виконати тільки підтримка або модерація, в залежності від глибини запиту.

 

Який ідіот придумав вік в 25 років і стаж в 5 років? Скрізь вік від 20 або 21 року і стаж від 2-х років.

Цього ідіота звуть статистика і страхова компанія. Є норми обмеження аварійності, які надаються щорічно і так само по ним виставляються тарифи і умови страхування. Чим вище досвідченість і вік водія, тим лояльніше тарифи і менше аварійність. На жаль, такою практикою йде весь світ.

Там де вік нижче, є два варіанти:

  • Режим тесту, коли дивляться на аварійність, в будь-якому віковому обмеженні
  • У них мало досвіду і вони трохи пізніше побачать аварійність і цілком можуть повернутися до більш високого стажу і віку
  • Їх тарифи пізніше піднімуться через високу аварійність

Ми не думаємо, що варто наводити приклади високої аварійності в нашому бізнесі. Вона одна з найбільших.

 

Виходить, що моя дівчина, у якої водійського стажу аж 12 років і вона жодного разу не використовувала машину може бути користувачем, а я, у якого 4 роки реального стажу не можу?

Абсолютно вірно. Іншого критерію, крім фізичної вказівки стажу, в документі про водіння, поки немає в світі. Вже є реалізація телематики, яка враховує вашу поведінку при водінні. Трохи пізніше, ми, так само, зробимо для вас цю статистику відкритою і ви побачите хто є небезпечним водієм, хто ні, якщо захочете. Але в даному випадку, необхідний спочатку доступ до сервісу, а вже пізніше отримання статистики, тому питання стажу первинне.

 

Моєму посвідчення водія 1 рік, мені 19 років, але реальний стаж водіння у мене вже більше 5 років.

Це чудово, але на жаль ми можемо враховувати тільки офіційний стаж водіння.

 

Чи можна використовувати сервіс, якщо мені не вистачає двох місяців стажу або віку?

Умови стажу або віку жорсткі, якщо є відступ, то по ньому не можна сказати 2 місяці або 2 дня є критичним терміном. У нас є користувачі з меншим стажем і віком, але по ним подані індивідуальні запити або ті, хто вже використовував наш сервіс із заставою. Іноді є винятки для користувачів з дуже позитивною динамікою, тобто у нас отримано достатньо інформації і відгуків різних сервісів про дії і вчинки даного користувача. В даному випадку ми взяли його ризики на себе.

 

Внесення застави, втрачає сенс у використанні сервісу

Можливо для вас це так, якщо ви не використовуєте сервіс досить часто і просто хочете щоб у вас був аккаунт на всякий випадок, застава не буде цікава для вас.

 

При чому тут мої фінансові проблеми до використання сервісу?

Все дуже просто, якщо ви не виконуєте зобов'язання перед іншими особами, ви так само будете відноситься і до нас. Не відразу, але цілком можливо що через час. Ми б хотіли співпрацювати з відповідальними людьми і завжди їм раді. Тільки нормальне ставлення один до одного приводить до миру і взаєморозуміння. Вирішить ваші фінансові та інші труднощі і ми з радістю будемо з Вами співпрацювати. Якщо Ваші труднощі не дуже проблемні, ми можемо запропонувати варіант використання послуги із заставою на якийсь період. Можна провести аналогію з аліментами, навіщо за них позбавляти керування авто людини, але це просто виклик, якщо ти ставишся до дитини таким чином, яким чином ти будеш ставитися до правил дорожнього руху, а також в питанні аліментів це є примусом, в нас просто моральне відношення.

 

Чому при блокуванні посилаються на уявну фінансову причину і не можуть вказати конкретну?

Шановні користувачі, ми ніколи не відкриємо цю причину, так як вона може носити дуже особистий характер. Тому ми не розкриваємо її, щоб не нашкодити третім особам і вашій репутації в тому числі, не викликати конфліктну ситуацію між вами і третіми особами, компаніями та організаціями.

Приклад 1: у вас є борг в 1 000 000 грн. перед громадянином Петровим, який ви не хочете погашати. Нам абсолютно не цікаво чи прав Петров чи праві ви, просто постарайтеся знайти людські відносини і мати більш чисту репутацію.

Приклад 2: ви періодично перебуваєте в стані алкогольного сп'яніння, палите траву, б'єте сусідів і ......

Невже ми можемо дозволити писати таку інформацію про вас? Вона вас образить, навіть якщо буде правдива і наступним буде резонне питання: доведи що я пив або курив або ... ..

Ми не доводимо, ми приймаємо рішення на підставі наявності інформації.

 

Ви користувалися послугами, але прийшло повідомлення про блокування облікового запису

 

Таке відбувається з кількох причин:

  1. У вас є фінансові заборгованості перед сервісом або вони виникають систематично, внаслідок чого вам запропонують інший формат використання послуги або невикористання взагалі
  2. Неодноразові порушення правил дорожнього руху, скарги на ваше використання автомобіля з боку інших користувачів і осіб. Навіть якщо ми не піддавали вас штрафам (а ми дуже рідко це робимо), ми завжди отримуємо інформацію про використання вами автомобіля. Ми майже все знаємо. Якщо ви небезпечний драйвер або на вас постійно приходять скарги, залежно від характеру ваших дій ми запропонуємо інший варіант використання сервісу або не зможемо продовжити співпрацю з вами.
  3. У вас є борг і справа передана до суду
  4. Є підозра про використання вашого облікового запису третіми особами або злам акаунту.

 

Що робити якщо аккаунт заблокували

Просто напишіть лист на info@getmancar.com.ua - дадуть відповідь як можна швидше, але не більше ніж протягом 72 годин про причини або як усунути.

 

Якщо питання вирішується, а воно вирішується в 99%, вас дуже швидко розблокують.

 

Лист просто може містити питання: Добрий день, підкажіть чому заблокували мій акаунт?

Надсилайте лист тільки з прив'язаної до аккаунту пошти.

Зовсім не обов'язково в листі писати слова: Бля, ЙОПТА, ІДІОТ і ....... Ми знаємо, що ви саме так і думаєте, але утримайтеся від цього, це не робить Вам честі.

 

Залишилися питання? Пишіть зараз: info@getmancar.com.ua

 

Якщо дана стаття була корисна для вас, поділіться інформацією про нас в соцмережах

Вас також можуть зацікавити наступні публікації:

Франшиза при ДТП

Для того, щоб не втрачати кошти при ДТП – просто переходьте на тариф з 0 франшизою, тоді просто реєструєте пригоду в поліції та заявляєте нам....

Детальніше

Дві ПО зи

У нас стартує новий тариф «ПО за 69», ви давно чекали подібне і ось....

Детальніше

Їздимо на Гетьманкар за чужий рахунок

Ми підвели підсумки за майже 6 місяців поширення наших промо кодів користувачами. Ті хто в основному володіє активністю поширення своїх промо кодів мають від 20 запрошених....

Детальніше

Зв'язатися з нами

Креатор
ГЕТМАНГЛОБАЛ ТОВ, ЄДРПОУ 34735259
Реєстрація: вул. Кедріна Дмитра, 44/4,
м. Дніпро, Україна, 49008
Офіс Київ: вул. Дніпровська набережна 17,
м. Київ, Україна, 01035
Наймодавець
Фізична особа-підприємець
Гетманський Іван Володимирович
ІПН код 2156520675
Реєстрація: пров. Ушинського, 2/53
м. Дніпро, Україна, 49000
Написати нам

Ми в соціальних мережах