GetmanCar

Getmanglobal, TOV

Цена в App Store: Бесплатно

GetmanCar

Getmanglobal, TOV

Цена в Play Market: Бесплатно

Нова логіка початку поїздки

Як було у старому додатку

Для того аби розпочати поїздку, що ви робили:

  1. Бронювали автомобіль
  2. Вилітало модальне вікно: впевнені, що хочете бронювати? Обираємо «так»
  3. Клікали «орендувати»
  4. Вилітали тарифи, обирали тариф
  5. Виходила оцінка автомобіля: гарна чи поганий стан авто. Якщо обирали гарний – авто відчинялося, якщо поганий:
  6. Виходило вікно із зауваженнями, фото та відмітками про поганий стан автомобіля.

Що поганого було в старому додатку?

  1. При бронюванні показувало тільки похвилинний тариф, Ви могли обрати тариф, але тільки далі. Цей фактор вводив в оману багатьох новачків, які телефонували і питали: а як обрати тариф. Справа в тому, що в багатьох країнах буде саме так в каршерінгу. Чому? Бо основний тариф - це хвилинний і дуже часто він єдиний, без будь-яких інших пропозицій.
  2. Якщо авто в гарному стані – 5 кліків до початку поїздки.
  3. Не було можливості зробити фото по стану автомобіля. Тому, якщо ви його не робили самостійно – у вас не було доказів стану авто при його пошкодженні третіми особами. Були деякі користувачі, хто хотів завести в оману і робив фото із пошкодженнями, потім вимальовуючи картинки в фоторедакторі задля видачі авта, як без пошкоджень. Детальніше така історія є на нашому сайті за посиланням.
  4. У випадку, якщо ви обирали стан авто поганий – дуже часто, система не давала вам зробити фото у додатку, а дозволяла лише відправити їх поштою, завдяки чому, часто ви їх не додавали і вони пропадали.
  5. Багато хто з вас просив дати час на огляд авто і не тільки ззовні, але й з середини. В старому додатку ви попадали в автівку лише після початку поїздки, коли таймер вже рухався і накручував кошти. Отже багато хто не перевіряв документи, наспіх налаштовував крісла і дзеркала, …
  6. Ви просили можливість прогріву та очистки від снігу автомобіля і, саме головне, не сплачувати за це. Ми реалізували додатковий час для цього – тепер ви його маєте, якщо в налаштуваннях поставили – прогрів авто.

Як розпочати поїздку в новому додатку

  1. Тиснемо бронювати, вже обравши тариф, який будемо використовувати
  2. Тиснемо «відчинити авто», коли біля авта
  3. Оцінюємо стан авто: задовільний чи ні.
    a. Якщо так – можемо робити фото, якщо відключити стадію в налаштуваннях, то одразу ж розпочнеться поїздка. Якщо підключена функція фото – робимо фото.
    b. Якщо ні – обираємо, що саме погано і робимо мінімум 3 фото того, що нам не сподобалося і можемо писати коментарі

Що гарного та доробленого в новому додатку?

  1. Якщо йти пришвидшеною процедурою, ви розпочинаєте поїздку в 3-4 кліки, замість 5-х, як було раніше.
  2. Тариф обираєш одразу ж, отже не буде питань: а де обирати тариф?
  3. Фото кладуться в додаток дуже швидко і так само зберігаються на телефон – ніяких пошт, месенджерів.
  4. Якщо ти хочеш оглянути авто більш докладно – маєш 5 хвилин, які не було в старому додатку. До речі, при огляді ти маєш доступ до автівки, отже можеш перевірити документи та налаштувати сидіння.
  5. Після допуску в авто для огляду, ти не можеш запустити двигун доки не завершиш огляд та розпочнеш прогрів або поїздку в додатку. Це викликає нерозуміння у тих, хто користувався старим додатком, але ми чітко розділили стадії огляду та поїздки.
  6. Після прогріву авта ти їдеш натиснувши на кнопку «завершити прогрів», якщо не натиснув, та розпочав рух, зробив дію направлену на початок руху (опустив ручне гальмо, тощо..), програма сама перемкнеться в стадію поїздка.
  7. Якщо у тебе підключена функція прогріву (в налаштунках), то ти маєш ще додатково 5 хвилин на запуск двигуну та прогрів автомобіля. Докладніше про функцію прогріву читай тут
  8. Ти можеш зробити фото автомобіля, стан якого нормальний, задля алібі. При чому ці фото не тільки відсилаються миттєво до нас, без будь яких втрат на завантаження, вони ще залишаються в твоєму смартфоні автоматично.
  9. Якщо стан авта незадовільний, ти можеш зробити багато фото, відправити їх нам, все доходить, зберігається і в тебе також. Додатково, ти можеш робити дописи і описи по фото. Мінімально 3 фото на кожний недолік. Максимальна кількість не обмежена.

Залишились питання? Пиши: info@getmancar.com.ua

Якщо дана стаття була корисна для тебе, поділись інформацією про нас в соцмережах

Вас також можуть зацікавити наступні публікації: