GetmanCar

Getmanglobal, TOV

5 зірок

Цена в App Store: Бесплатно

GetmanCar

Getmanglobal, TOV

5 зірок

Цена в Play Market: Бесплатно

Блог. Публікації про сервіс Getmancar

Новини каршерінгу Getmancar

Огляд нашої роботи за 1 рік

Рівно 1 рік, як запустився GetManCar. 

Задля цього ми підготували невеликий огляд того, що ми зробили за рік, а також невеликі плани, які будуть реалізовані в подальшому.

 

Що маємо, невеликі перемоги

  1. Кількість наших користувачів пересягнула рубіж в 15 000 людей. Звісно це дуже мало, але, ми вже зазначали, що найбільш динамічний ринок каршерінгу в світі (Москва), досяг відмітки в 58 000 користувачів тільки на 5 році існування послуги, а сьогодні це більше 1 000 000 користувачів.
  2. До Ravon додалися Fabia та Logan, в подальшому будемо додавати автомобілі. 
  3. Ви збільшуєте тривалість поїздок та кількість, що нас радує. При цьому ваш середній чек за одну поїздку, знизився на 15-30% від початку нашої роботи. Саме так і повинно бути. Багато з вас знає який тариф обирати зручніше, як користуватися. За досвідом приходить вміння, які відображується на зменшенні вартості для вас через розуміння.
  4. По кількості поїздок ми переплюнули Лондон, тобто середній показник каршерінгу Лондона, а також за останні дати підібралися до підкорення міланської межі.
  5. Знизили цінник. Вартість хвилинної оренди була знижена на 30% з 6 до 4 грн за хвилину. Ви отримали 3-годинний тариф. Всі ці тарифні зміни були реакцією на ваші поїздки і потреби, ми бачили як ви рухаєтесь, яким чином зробити вигідніше і саме тому прийшли до таких результатів. Ми не знижували вартість просто так, ми чітко її відстежили.
  6. Коли паливо подорожчало, а треба сказати, що воно є дуже суттєвою витратою у нас, ми не пішли по шляху підняття вартості, хоча автоматично втратили 10% обороту за 1 місяць. При цьому ми не шокували жодного користувача. Ситуація нормалізувалася і паливо пішло вниз. 

 

Помилки та навчання

При запуску та в процесі ми звісно допускали та допускаємо помилок, які виправляємо, які іноді болячі для нас та для наших користувачів:

  1. Ми запустили дуже широку зону завершення – звісно так зручніше користувачам, але це стало підставою для виведення автівок в непопулярні зони та недостатності їх для більшості користувачів.
  2. Наявність тільки годинного тарифу, у той час, як багатьом був потрібен більш довгий тариф, який фактично вирішив питання продовження тарифу.

Звісно була та є ще велика кількість помилок, які ми вирішуємо кожного дня аналізуючи дані, реагуючи на ваші зауваження, тощо. Але це нескінчений процес.

 

 

Що плануємо

  1. Сподіваємося, що ближче до літа, сезону ваших відпусток, в нас з’явиться особлива послуга для тривалих поїздок по Україні для наших користувачів (також без ключів і менеджерів). Це будуть машини класу С та D (королла, джета, кемрі, пассат і т.і). Ви зможете їх забирати зі станції та рушати на відпочинок з більшим комфортом.
  2. Приблизно за місяць, ви отримуєте новий додаток GetManCar, де вирішено багато функцій, про які розповідали, більш зручніші фото, зони, налаштування страховок, режими що дозволять залишати автомобіль поза зоною завершення.
  3. Збільшення варіантів по страховому покриттю, що дасть можливості зменшення вашої відповідальності при потраплянні в пригоду.
  4. Звісно, збільшення автопарку.
  5. Доробку додатку на предмет соціальності, коли він буде не тільки зручний для послуги, але й соціальний, та допоможе додати рекомендації.
  6. За кілька місяців буде один із кращих софтів для каршерінгу в світі, який може бути адаптований під потреби будь-якої компанії та держави.

 

Все це завдяки Вам. Дуже дякуємо.

Архів