Зони каршерінгу

Використовуючи каршерінг, ви можете використовувати автомобіль на дозволеній території, яка називається зоною використання автомобіля, тут же можна почати каршерінг. Завершувати каршерінг ви можете тільки в «зоні завершення каршерінгу».

 

У каршерінгу є 2 основні зони:

  1. Зона використання автомобіля
  2. Зона завершення оренди.

 

«Зона використання» автомобіля

 

Ця зона найбільша, вона завжди більше зони початку і завершення оренди.

«Зона використання автомобіля» - зона в якій ви можете пересуватися на машині.

У мобільному додатку «зону використання» ви бачите в якості лінії, яка обводить зону (при цьому вся зона не має кольору). Усередині цієї зони або її частини знаходяться «зони завершення» використання автомобіля.

На комп'ютері, «зона використання» може бути так само видна як у вигляді лінії, так і у вигляді забарвленої зони, більшої за розміром.

 

Зона завершення оренди завжди менше і включена до зони використання автомобіля.

 

Особливості «зони використання»:

  1. Ви можете пересуватися по даній зоні.
  2. Ви можете почати нову оренду в цій зоні.
  3. Ви не можете завершити каршерінг в цій зоні.
  4. Ви можете поставити автомобіль в «режим очікування» в даній зоні, а після почати використання.
  5. Заборонено залишення автомобіля в даній зоні (завершення). Одностороннє залишення автомобіля в даній зоні тягне за собою накладення штрафу.

 

Чому існує «зона використання» автомобіля

Дана зона обмежує територію надання нашого сервісу. За межами цієї зони ми не зможемо надати технічну підтримку, асистанс та інші послуги.

 

Що буде якщо автомобіль вийде за зону використання або завершення оренди?

При виході автомобіля за зону «використання», користувач отримає повідомлення на свій телефон у вигляді смс повідомлення та / або повідомлення в додатку. Відправлення повідомлення в будь-якому форматі, не є обов'язком з боку Компанії каршерінгу, тому неотримання повідомлення не може свідчити про те, що ви не виїхали за зону «використання» автомобіля. Всі зони ви бачите онлайн в смартфоні при пересуванні, так само, бачите на карті, точку автомобіля, яким ви керуєте.

Якщо ви покинули «зону завершення» або «зону використання» автомобіля, то не зможете завершити каршерінг, а тільки поставити автомобіль в режим «очікування».

 

При покиданні зони «використання», так само можуть бути заблоковані і інші сервіси, включаючи режим «очікування».

При покиданні зони з Вами зв'яжуться наші оператори і попросять повернутися в зону використання автомобіля.

Покидання зони «використання» каршерінгового автомобіля розглядається як викрадення машини, що зазначено в Договорі публічної оферти на прокат автомобіля (каршерінг).

Умисні дії, спрямовані на покидання зони «використання» автомобіля, караються штрафом.

 

Мені треба трохи виїхати за зону використання автомобіля, як це зробити?

Ви можете скористатися прокатом автомобіля в класичному форматі, взявши автомобіль в прокат в нашому офісі, автомобіль буде обладнаний запасним колесом і всім необхідним для більш тривалих поїздок.

 

 

«Зона завершення» каршерінгу

 

Дана зона завжди менше ніж «зона використання» автомобіля. У додатку ви бачите її як закреслення площину (можливий інший віджет, в залежності від пристрою). У даній зоні можна:

  • починати нові поїздки,
  • завершувати каршерінг,
  • переводити автомобіль в режим «очікування» і знову починати каршерінг.

«Зона завершення» може бути представлена ​​як одним суцільним масивом, так і острівцями, на яких ви можете завершити каршерінг.

Зони відображаються різними кольорами в залежності від прошивки і типу вашого пристрою, але частіше це рожевий колір.

 

Особливості «зони завершення» каршерінгу:

  1. Ви можете «завершувати каршерінг» в цій зоні - в іншій зоні завершити каршерінг неможливо.
  2. Ви можете «починати нову поїздку» каршерінгу і переводити автомобіль в режим «очікування» в цій зоні.

 

Чому існує «зона завершення» каршерінгу

Дана зона існує для можливості «закінчення каршерінгу». Зони «завершення» знаходяться в тих місцях, де іншим користувачам буде зручно починати поїздки, популярні і зручні місця.

 

  

Залишилися питання? Пишіть info@getmancar.com.ua

                                     Телефонуйте +38 (097) 444-5-222

Якщо дана стаття була корисна для вас, поділіться інформацією про нас в соцмережах

Вас також можуть зацікавити наступні публікації:

Що означає тариф? читаємо правильно

Спочатку бронюючи автомобіль ми бачимо тільки щохвилинний тариф, не варто переживати, якщо ви хочете вибрати інший тариф. Як тільки ви натиснете бронювати, далі вам буде запропонований вибір тарифу.

Детальніше

Виїзд за зону використання

У каршерінгового сервісу є дві зони: зона початку/завершення послуги і зона використання автомобіля...

Детальніше

100 зон за сезон

Шановні користувачі Гетьманкар та жителі Києва, ми проводимо опитування та приймаємо ваші побажання до кінця лютого 2018 року стосовно зон початку/завершення каршерінгу.

Детальніше

Зв'язатися з нами

Креатор
ГЕТМАНГЛОБАЛ ТОВ, ЄДРПОУ 34735259
Реєстрація: вул. Кедріна Дмитра, 44/4,
м. Дніпро, Україна, 49008
Офіс Київ: вул. Дніпровська набережна 17,
м. Київ, Україна, 01035
Наймодавець
Фізична особа-підприємець
Гетманський Іван Володимирович
ІПН код 2156520675
Реєстрація: пров. Ушинського, 2/53
м. Дніпро, Україна, 49000
Написати нам

Ми в соціальних мережах