Заробляємо <strike>баги</strike>, бонуси. Гра почалась))
Привіт, сьогодні ми працюємо на новому додатку, отже послуга доступна через новий додаток.
Ми довго працювали, але без помилок не буває і ми знаємо, що помилки знайдуться. Від зовсім маленьких до таких, що будуть заважати.
Для того, щоб додати меду до гіркоти від помилок, ми пропонуємо тобі участь в квесті, челенджі…, завдяки якому ми будемо надавати тобі бонуси за наші помилки.
Як отримати бонуси?
Вкажи в коментарях до посту в фейсбук помилку, описку, тощо. Якщо вона суттєва, ми її перевіримо і нарахуємо бонуси. Про нарахування бонусів ти побачиш повідомлення в якості коментаря від нас під твоїм дописом.
Строк нарахування бонусів
3-7 робочих дня, в залежності від черговості, складності проблеми, яку ми повинні продіагностувати. Зрозумій, що ми очікуємо багато повідомлень по цьому заходу, отже наберись терпіння, дочекайся.
Які помилки присилати
Всі, але протарифікуємо такі:
- Описка, не вірний переклад на будь-яку мову (українська, англійська, російська) – вказуєш на помилку, пишеш, як правильно, вказуєш де помилка, обов’язково вказуй мовну версію – 5 бонусів за кожну описку.
- Не правильно розраховує час, не вірно працює функція, не виконується команда… - 20 бонусів за кожний баг.
- Не вірно розрахувало фінанси, не так зняло кошти, на вашу користь – поїздка (одна) лишається так само прорахованою, додатково даруємо 50 бонусів.
- Не вірно розрахувало фінанси, не так зняло кошти, на нашу користь – залишок повертається по правильному розрахунку, даруємо 20 бонусів.
- Не можу завантажити, не працює додаток, не можу зареєструватися – 50 бонусів.
Умови
- Якщо кілька описок є в одному абзаці, пункті, тощо – рахується як одне ціле.
- Не є помилкою функція налаштування системи, деякі функції оплати змінено, наприклад немає 75 грн/кратного списання,….. Якщо вказана помилка є функцією та/або так передбачено – бонуси не будуть нараховані.
- Нарахування 3-7 робочих днів з моменту коментаря та/або з’ясування дійсної наявності проблеми
- При виявленні технічної проблеми: не відображається, не працює, обов’язково в повідомленні зазначаєте модель телефону, операційну систему та версію прошивки телефона, версію нашого мобільного додатку
- Акція діє доки не буде вказано окремо, що акція припинена.
- Ми залишаємо за собою право самостійно оцінити наявність чи відсутність вказаної проблеми. Не залежно від того, якщо для вас це є незручним це не є помилкою, це є рекомендацією за яку ми вдячні. Так само робота окремих функцій, якщо ви бачите, що це повинно працювати так, або по іншому, або раніше працювало так, чи так працює в компанії Бета – це рекомендація, не помилка – не оплачується.
- Якщо Вами надіслано кілька рекомендацій, які на наш погляд мають одну й ту саму природу, ми маємо право розглядати це як одну помилку і нарахувати бонуси разово.
- У випадку. якщо про вказану помилку вже повідомлено, повторне повідомлення не тарифікується бонусами. Тобто, хто перший повідомив – той отримає.
- Ураховуються тільки поради подані відкрито в фейсбук саме до конкретного посту.
P.S. Шановні користувачі, будь ласка намагайтеся віднестися до вказаної речі як до забави, гри. Це не є предметом зароблянні грошей, так само це не є предметом відшкодування. Ми намагаємося бути кращими отже готові слухати про конкретні помилки. Ми дуже вдячні за ваші поради, але дуже часто вони можуть іти повторюючись в 100 раз при цьому вже є відповідь на таку пораду і рішення, але ви про нього не знали, бо не читали посилання і додалися до розмови за місяць часу. Ми із радістю перечитаємо вашу нову пораду, яка вже була подана кимось, але зрозумійте, що вона вже не є унікальною отже бонуси не можуть бути нараховані.