GetmanCar

Getmanglobal, TOV

5 зірок

Цена в App Store: Бесплатно

GetmanCar

Getmanglobal, TOV

5 зірок

Цена в Play Market: Бесплатно

Блог. Публікації про сервіс Getmancar

Новини каршерінгу Getmancar

Заробляємо <strike>баги</strike>, бонуси. Гра почалась))

Привіт, сьогодні ми працюємо на новому додатку, отже послуга доступна через новий додаток.

Ми довго працювали, але без помилок не буває і ми знаємо, що помилки знайдуться. Від зовсім маленьких до таких, що будуть заважати.

Для того, щоб додати меду до гіркоти від помилок, ми пропонуємо тобі участь в квесті, челенджі…, завдяки якому ми будемо надавати тобі бонуси за наші помилки.

Як отримати бонуси?

Вкажи в коментарях до посту в фейсбук помилку, описку, тощо. Якщо вона суттєва, ми її перевіримо і нарахуємо бонуси. Про нарахування бонусів ти побачиш повідомлення в якості коментаря від нас під твоїм дописом.

Строк нарахування бонусів

3-7 робочих дня, в залежності від черговості, складності проблеми, яку ми повинні продіагностувати. Зрозумій, що ми очікуємо багато повідомлень по цьому заходу, отже наберись терпіння, дочекайся.

Які помилки присилати

Всі, але протарифікуємо такі:

  1. Описка, не вірний переклад на будь-яку мову (українська, англійська, російська) – вказуєш на помилку, пишеш, як правильно, вказуєш де помилка, обов’язково вказуй мовну версію – 5 бонусів за кожну описку.
  2. Не правильно розраховує час, не вірно працює функція, не виконується команда… - 20 бонусів за кожний баг.
  3. Не вірно розрахувало фінанси, не так зняло кошти, на вашу користь – поїздка (одна) лишається так само прорахованою, додатково даруємо 50 бонусів.
  4. Не вірно розрахувало фінанси, не так зняло кошти, на нашу користь – залишок повертається по правильному розрахунку, даруємо 20 бонусів.
  5. Не можу завантажити, не працює додаток, не можу зареєструватися – 50 бонусів.

Умови

  1. Якщо кілька описок є в одному абзаці, пункті, тощо – рахується як одне ціле.
  2. Не є помилкою функція налаштування системи, деякі функції оплати змінено, наприклад немає 75 грн/кратного списання,….. Якщо вказана помилка є функцією та/або так передбачено – бонуси не будуть нараховані.
  3. Нарахування 3-7 робочих днів з моменту коментаря та/або з’ясування дійсної наявності проблеми
  4. При виявленні технічної проблеми: не відображається, не працює, обов’язково в повідомленні зазначаєте модель телефону, операційну систему та версію прошивки телефона, версію нашого мобільного додатку
  5. Акція діє доки не буде вказано окремо, що акція припинена.
  6. Ми залишаємо за собою право самостійно оцінити наявність чи відсутність вказаної проблеми. Не залежно від того, якщо для вас це є незручним це не є помилкою, це є рекомендацією за яку ми вдячні. Так само робота окремих функцій, якщо ви бачите, що це повинно працювати так, або по іншому, або раніше працювало так, чи так працює в компанії Бета – це рекомендація, не помилка – не оплачується.
  7. Якщо Вами надіслано кілька рекомендацій, які на наш погляд мають одну й ту саму природу, ми маємо право розглядати це як одну помилку і нарахувати бонуси разово.
  8. У випадку. якщо про вказану помилку вже повідомлено, повторне повідомлення не тарифікується бонусами. Тобто, хто перший повідомив – той отримає.
  9. Ураховуються тільки поради подані відкрито в фейсбук саме до конкретного посту.

P.S. Шановні користувачі, будь ласка намагайтеся віднестися до вказаної речі як до забави, гри. Це не є предметом зароблянні грошей, так само це не є предметом відшкодування. Ми намагаємося бути кращими отже готові слухати про конкретні помилки. Ми дуже вдячні за ваші поради, але дуже часто вони можуть іти повторюючись в 100 раз при цьому вже є відповідь на таку пораду і рішення, але ви про нього не знали, бо не читали посилання і додалися до розмови за місяць часу. Ми із радістю перечитаємо вашу нову пораду, яка вже була подана кимось, але зрозумійте, що вона вже не є унікальною отже бонуси не можуть бути нараховані.

Архів